joi, martie 21, 2013

Metafizica dansului nuptial



In prima dimineata in care o sa te intalnesc,
intamplator,
asa cum se intampla in toate  blockbuster-ele americane.
Am sa alerg pana acasa in fata oglinzii din baie si-am sa-mi fardez ochii.
Unul cu verde si altul cu albastru.
Si-am sa ma intorc la tine, glont, drept ca o statuie sa-ti privesc fricile.

In cea de-a doua dimineata in care o sa te intalnesc,
mai putin intamplatoarea ca prima,
dar la fel de siropoasa.
Am sa renunt la haine si-am sa execut, frenetic, plie-uri in fata ta.
Trecatorii se vor opri sa-mi priveasca vanataile si schimonoseala.
Vor crede ca suntem impreuna si vor rade de noi.
Ca de niste esuati de la circ.

In a treia dimineata in care o sa te intalnesc,
si mai putin intamplator.
In acelasi loc, la aceeasi ora.
Voi aduce cu mine doua cutii de vopsea galbena.
Voi trasa cu o linie intrerupta drumul catre casa mea, direct in asternuturi.
Si acolo, te voi astepta, asa cum nu am facut-o niciodata.

Sincer.

Niciun comentariu: