joi, ianuarie 23, 2014

Sa tot fi fost



Younes,
sa fi fost soare in ziua
in care s-a amorezat pervazul ferestrei mele
de unghia corbului
ce-i zgaria tablia.
Cand florile de cires
ameteau boturile cainilor
ce-si aliniau burtile-n ceruri
asteptand sa li se arate latratul divin


In ziua in care
mi-am concediat ochii
si am hotarat sa joc biliard cu ei.
Pe cel drept
l-am aruncat fara pic de efort
de pe masa 
direct in cutia ta postala.
Cu stangul am avut necazuri
dar toate se rezolva cu o coala alba
un creion
si putina imaginatie.
L-am adapostit intr-un ciclop ce va sfarsi
expus intr-un muzeu
intr-o oarecare tara, intr-un oarecare oras,
pe o oarecare strada.

Sa tot fi fost soare,
Younes,
in ziua in care
adevarul facea rostogoliri
in cana cu lapte de pe masa,
in lipsa ta.

Niciun comentariu: