marți, februarie 26, 2013

Poem bisexual



N-am  mai vazut niciodata un corp atat de sensibil la sunete,
ca al tau,
atat de reactiv, de contorsionist, de plin de forta;
As vrea sa fac un scurt metraj de 3 minute 45 de secunde.
Sa-ti filmez in slow motion mainile.
 Sau felul in care razi;
Sa prind pe film toate idioteniile pe care le lalai dimineata in fata oglinzii din baie,
sau felul in care stergi cu degetul mare urmele de ruj de pe obrajii mei.
Cum iti imbraci sutienul.
Cum il dai jos.
Cum se electrizeaza fiecare fir de par de pe tine
si cum ti se inclesteaza degetele de la picioare,
cand le inghesui in pantofii aia decupati, rosii , fantastic de inalti.
Cum plangi, cum injuri, cum imiti
sau cum saruti.
Sa captivez intr-un timp scurt maxilarul acela viguros, barbatesc, care incearca sa-mi acopere fata
de fiecare data cand imi atingi ochii.
Respiratia calda, inima alerganda, excitatia porilor tai
cand iti lingi buzele, rostindu-mi numele.
Si abia atunci, la finalul scurtmetrajului meu sa-mi dau seama ca am facut arta.
Un poem bisexual. Ca mine. Ca tine. Ca fiecare dintre noi.

Niciun comentariu: