duminică, martie 09, 2008

Printese

Sunt colectionar de printese.Poate te intrebi cum vine asta.Poate esti si tu unul si nu ai stiut.Poate ai chiar o colectie mai mare decat a mea.Imagineaza-ti pentru fiecare lucru pe care l-ai ascuns in tine ca ai de fapt o printesa.Iti poti imagina toata aceasta operatie ca pe un joc video,eu unul sunt mai "vechi"eu mi-o imaginez ca pe-o asezare aleatorie de iele.Si asa stau printesele mele...asezate pe muschii copacilor...Pentru ca nu am putut sa ti spun la timp ce simteam pentru tine,mi s-a mai descris in cateva randuri o printesa.Pentru ca uitasem sa-ti spun ca eram fericit cu tine,ca nu mai aveam nevoie de ceilalti,ca de fapt ceilalti erau pentru mine o pata invizibila.Ca uitasem cat de mult iti placea sa-ti spun "te iubesc" si cu toate acestea faceam acest lucru mai rar decat uitatul la meciurile de fotbal.Nu-ti aratasem atatea.Imi era frica de ceea ce puteam sa fiu daca ma lasam descoperit.Imi era frica sa fiu exagerat.Dar exagerat nu exista.Acum vad...Asa cum vad si faptul ca intre timp printesele mele stau una in bratele alteia la cat sunt de multe.Asteapta cu toatele sa mai apara.Eu imi doresc sa moara.Poate vor muri...Astea sunt printesele mele..

Niciun comentariu: